23.1.14

Min fødselsdag

Hejj bloggen, nu har jeg endelig fået ferie og startede ud super godt med min fødselsdag lørdag d. 18, hvor jeg vågnede op og skypede med min familie og så gik jeg op til min værtsmo, hvor vi spiste en hurtig morgenmad og jeg åbnede mine haver fra hende, så tog vi downtown, fordi vi havde en spa dag, hvilket var super dejligt, fik en facial og en manicure, det var så dejligt og afslappende bagefter tog vi up og spiste frokost og så kørte vi hjem og lavede egentlig ikke rigtig noget, vi slappede mere bage af og senere på dagen tog jeg hjem til en udvekslingsstudent fordi en masse udvekslingsstudenter var i Edmonton og der var også nogle rebounds der og vi havde det så sjovt! Jeg sov der til søndag, hvor vi lavede en stor morgenmad og så blev jeg henter. Om aftenen var jeg ude og spise med min sidste værtsfamilie og min counsellors familie, Henriette og min værtsmor, det var super hyggeligt! Henriette sov hos mig og mandag var vi downtown i city centre og shoppede lidt og så havde jeg cheer. Det er super mærkeligt at have fødselsdag væk fra sine forældre og fejre mig med "fremmede" mennesker, men det er en del af oplevelsen og det her er helt sikkert en fødselsdag jeg ikke vil glemme. Er dog nødt til at sige at jeg glæder mig til næste år, hvor jeg kan have mine gamle traditioner igen, men det var sjovt at prøve.  Hele ugen slappede jeg bare af og lavede ikke det store. Onsdag havde vi til cheer en dress rehearsal, hvor vi havde fuld hår, makeup og uniform, hvor vi dansede vores fulde rutine ud foran venner og familie, det var sjovt nok at prøve synes jeg, specielt fordi vi har første konkurrence, hvilket jeg desværre ikke kan være med til fordi jeg er i Jasper, hvilket jeg glæder mig så meget til!

//xoxo


En glad fødselsdagspige



Udvekslingsstudenterne


Henriette og mig, vi er klar til Jasper







Ingen kommentarer:

Send en kommentar