20.6.13

Buch Copenhagen

Hejj bloggen, dagen i dag startede sådan lidt underligt, fordi der kom en mand kl halv 9 og skulle tage billeder af vores hus, da det skal til salg, så vi måte alle i gang med at rydde det hele op, så der var så lidt som muligt over det hele. Mens ham manden var der sad mine søskende og jeg og spillede UNO ude i vores hængekøje, det var super hyggeligt. Da han var kørt igen, ville min bror og jeg gerne træne lidt, så vi fandt et træningsprogram frem på telefonen, så man kan få trænet hele kroppen, det var sindssygt hårdt, men også rart at kunne mærke sin krop på en god måde. Da vi så var svedefærdige, skyndt vi os ned på strandgrunden for at bade, det var så dejligt, plus vejret i dag har simpelthen været så dejligt, det har været helt op til 30° og det er altså virkeligt varmt, på trods af at vi er i Danmark hahah, så nogle gange kan dansk sommer altså godt være dejligt!
Kl 15 kom min mor hjem og der kørte vi ind til Lyngby, hvor de lige havde startet udsalg i en butik der hedder Buch Copenhagen, så fedt tøj de har og så er det også lidt anderledes end alt det med bare sorte og hvide farver, det her er der lidt farver, palietter, print osv. og det synes jeg er super fedt!
Er helt vild med denne top fra Buch Copenhagen, jeg synes den er super fin og feminin, købte den i dag sammen men noget andet, men det skal jeg nok vise jer en anden dag.

//xoxo








Ingen kommentarer:

Send en kommentar