5.6.13

Rotary blazer

Hejj bloggen, for lidt tid siden fik jeg endelig min Rotary blazer. Den er dog lidt for stor, men de siger at den skulle bestilles lidt større, da de mener man bliver federe når man er ude som udvekslingstudent hahaah. Ej men den er meget rar at have på. Blazeren er i en mørkeblå farve, hvilket jeg er rigtig glad for, da den kan passe til det meste og har set nogle med grønne og røde blazere og de er altså ikke særlige pæne synes jeg!! Man bruger blazeren til at samle nogle såkaldte PINS, som man deler mellem de forskellige udvekslingsstudenter man møder under sit ophold, som et minde fra dem, så jeg håber den bliver godt fyldt og tror på den er rimelig tung når jeg skal hjem.
Så nu mangler jeg bare en hvis t-shirt skjorte et eller andet som vi også får fra Rotary. Der er nu kun 76 dage til jeg rejser, så de betyder at jeg snart skal søge visum, og det skal gøres over nettet, men har hørt om nogle der har haft nogle problemer med det, så nu må jeg håbe det kommer til at gå godt for mig!!

//xoxo








Ingen kommentarer:

Send en kommentar