13.8.13

Pakkeliste

Hejj bloggen, i dag har jeg simpelthen bare været så doven, har haft et mini Sex and the City marathon med mig selv haha, det var egentlig meningen at jeg skulle begynde at lave en liste over ting jeg skulle have med til Canada og finde tøj frem der skulle vaskes, men orker bare ikke gå igang, føler bare at der er så lang tid til, men inden jeg ser mig om så er jeg alleredee på vej. Det ender sikkert meg at jeg kommer til at stå med det hele i sidste ende. Synes bare det er så trist at skulle pakke, men det skal jo gøres. Fandt i dag en pakkeliste som jeg har hørt har været en stor hjælp til andre udvekslingsstudenter, så tænkte at jeg lige ville vie jer den, hvis nu nogle kunne bruge den som en hjælp, tror i hvert fald at den vil hjælpe mig lidt på vej.

//xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar