27.1.14

Jasper

Hejj bloggen, jeg er lige kommet hjem fra den mest fantastiske tur fra Jasper. Vi tog afsted med bus fra Edmonton og samlede folk op fra forskellige byer på vejen og så kom vi til Jasper rimelig sent, så vi tog ud og spiste aftensmad og der var også en masse mennesker fra Angola som går på University og Alberta og de dansede for os mens vi spiste pizza. Da vi kom ind på på hotellet rente vi alle rundt på hinandens værelser og vi var oppe halvdelen af natten, hvilket var super hyggeligt! Den næste dag stod vi op og spiste morgenmad og efter morgenmaden, kørte vi op til bjerget, hvor man står på ski. Da vi kom skulle vi alle have vores udstyr og efter det skulle vi alle på skiskole, jeg var i en super godt gruppen, med en virkelig sjov instruktør. Efter ski skole, skiiede vi bare i små grupper og lærte nogle af dem der var virkelig bange for at stå på ski, hvordan det skal gøres haha. Jeg elskede virkelig at stå på ski det er så sjovt! Da vi kom tilbage til hotellet gik vi alle i swimmingpoolen som de havde på hotellet og det var virkelig sjovt. Så spiste vi aftensmad og så var der en form for festival inde i byen, så vi gik alle derind og gik rundt. Da vi kom tilbage gik vi bare fra værelse til værelse og så gik vi tidligere i seng den dag. Næste dag søndag var vi tilbage på skibakken og vi var på skiskole igen, men da vi lige kom op på bjerget faldt Henriette og slog hendes albue virkelig slemt, så der kom en skipatrol og hentede hende og jeg lovede at komme med hende, så jeg fik ikke stået på ski i starten, men omkring middag fandt jeg en masse udvekslingsstudenter som jeg så stod på ski med rasten af dagen. Ved en 4 tiden tog vi bussen hjem og det var nu en meget hyggeligt bustur. Det er altid hyggeligt at kører i en bus sammen med en masse mennesker man har det virkelig sjovt med.

//xoxo

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar