1.2.14

Cheer competition

Hejj bloggen i går var jeg til min første cheer konkurrence. Mit hold har været til en anden konkurrence hvor de kom på en 2. plads, men jeg kunne ikke være med til den da jeg var i Jasper. Denne her konkurrence vi var til kom vi på en 3. plads, hvilket var okay. At være til en cheer konkurrence er virkelig noget jeg aldrig vil glemme. Alle de hold i deres uniformer og da vi ventede på at skulle gå ind stod vi alle og ventede og alle stod og råbte og heppede på deres skole. Da det hele gik i gang sad vi så og ventede rundt om matten og så alle de andre hold og vi stop alle og dansede og sang og råbte og vi havde det bare super sjovt. Hver gang noget ramte, klappede alle og det var bare super sjovt. Virkelig noget af en oplevelse!
Jeg ser frem til den næste konkurrence!

//xoxo






Ingen kommentarer:

Send en kommentar