3.11.13

Winter is here

Hejj bloggen, fredag var jeg til Dixie Chicks koncert sammen med Hannah, Margot og en anden dame. Vi startede med at kører hen og spise Korean mad, hvilket var super lækkert, efter det kørte vi til koncerten og det var faktisk en super god koncert. Havde aldrig hørt om Dixie Chicks før, men synes de var gode og det var country musik, det er normalt ikke min stil, men kunne faktisk godt lide det. Lørdag var jeg hjemme og slappede af, stort set hele dagen. Fik også hentet min pakke som min mor havde sendt mig, så fik endelig mine vinterstøvler og så fik jeg også en masse slik og te og pebernødder, creme osv. Super dejligt! Ved omkring en 4-tiden begyndte det at sne, så var hel vild, synes det var så hyggeligt. Ved en 6 tiden blev jeg kørt hjem til Tony og Kristina, for vi skulle nemlig til en form for koncert. Det er en svensk mand som rejser rundt i verden og holder comedy, piano koncerter og ham var virkelig god og sjov. De har her i Edmonton et deutch center for alle scandinavian, hvilket ikke giver nogen mening, men i hvert fald var der en masse scandinavian mennesker, så det var sjovt at hører en masse svensk, norsk, finsk, dansk osv. Da koncerten var færdig sneede det simpelthen så meget og der havde begyndt at ligge sig på jorden, da jeg vågnede her i morges, var der helt hvidt udenfor og der er rimelig meget sne. De siger at det her er ingenting, jeg skal bare vente til om en måneds tid, så er der sne helt op til hoften. Elsker dog at der er så meget sne, elsker at det hele er hvidt, det minder mig om Narnia haha. De siger at fra nu af og til april måned vil der være sne, så det er 6 måneder, har aldrig haft sne så lang tid, men det er jo selvfølgelig en del af oplevelsen og det at prøve at være i et nyt land.
Jeg vil smutte, håber i alle har det godt.

//xoxo









Ingen kommentarer:

Send en kommentar