10.11.13

Endu en uge er gået

Hejj bloggen, undskyld at jeg kun får skrevet en gang om ugen, men har simpelthen så travlt hele tiden! Har haft en rimelig travl uge. Havde mandag og onsdag træning og mandag da vi havde træning hos Perfect storm skulle vi lave en masse stå på hænder, vejrmøller, vores rutine og vi lavede også sådan noget, hvor vi en og en skulle stå på kanten af en trampolin og så skulle vi bare lade os falde bag over, og så greb vi hinanden, synes det var så uhyggeligt, for jeg er den højeste på mit hold så synes det var lidt ubehageligt, men nu også meget sjovt. Vi har også fået vores cheer vi skal lige mens vi danser, så har gået og sagt det i mit hovede hele dagen haha. Vi har også fået vore cheer bow, som vi skal have på når vi er til konkurrencer og synes simpelthen den er så fin. Vil prøve at få så mange forskellige som muligt! 
Cheer: 
Ravens in the spotlight for the fourth year in a row,
The girls that you love .. and wanna know
Navy, gold never looked so fresh
AOR better than the rest
RAVENS


Vi har fået rimelig meget sne nu og det er begyndt at blive rigtig koldt nu! Det her billede nedenunder er et billede min værtsmor tog med 22 timers forskel og prøv at se, hvor hurtigt og hvor meget sne der er kommet. Gik også tur med Charlie og han er helt vild med sne og han ser så sød ud når han har rullet sig i sneen, for han er jo brun og så har han altid en hvis snude og poder.



Torsdag havde jeg min præsentation hos Rotary, hvor jeg fortalte om mig selv og min familie og om Danmark. Og det gik faktisk rigtig godt synes jeg og det synes min klub også, så det er jeg glad for og så er jeg bare glad for det er overstået haha. Gav min klub de her flag, som er på billedet nedenunder, som er fra min egen klub i Danmark. Senere den dag kom en fra min klub og hentede mig og så kørte vi ud og spiste på earls, hvilket er en super lækker restaurant. Shannon som jeg var der med er super sød og snakker rigtig godt med hende. Senere tog i ind og så Slepping Beaty ballet. Elsker ballets og synes den var meget god, men den var rimelig moderniseret så den var lidt svært at forstå. Hun tager mig også med in og ser Nutcracker, hvilket jeg glæder mig super meget til og så skal vi også have en spa dag osv. Hun er super sød og nyder at være sammen med hende. 



I går søndag var jeg unde og se Rodeo sammen med Tony og Astrid og det var virkelig noget af en oplevelser. Synes det var super sjovt at opleve, men havde så ondt af dyrene, men altså det er jo sådan de behandler dem i dagligdagen. Det mest skræmmende var dog tyrer ridning, mange af mændende kunne ikke blive siddende i mere end 4 sekunder og man skal sidde der i 8 sekunder før man overhovedet får nogle point. Der var også nogle af mændende der blev trådt på af tyrerne, så det var rimelig skræmmende. 


I morgen har vi fri fordi det er Remembrance day, så det er dejligt med en lille fri dag!

//xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar