2.11.13

Halloween

Hejj bloggen, undskyld jeg ikke har fået blogget, men har simpelthen ikke haft tid, her de sidste to ugers tid har det ikke været andet en Halloween. De gør virkelig meget ud af det her, hvilket er meget sjovt at prøve. Sidste uge  var det Hannah's fødselsdag, hun blev 20 år, så det er jo en stor ting, så tirsdag havde hun en masse af sine veninder ovre for aftensmad, så jeg havde hjulpet hende hele dagen med at lave mad og gjort klar. Onsdag havde vi en lille familie middag, kun os fem, så vi fik lækkert græsk mad og en form for kage, men det var desværre ikke så længe middagen varede for skulle nemlig til cheer træning 6:30-8:30. Fredag var det hendes rigtige fødselsdag og efter skole hentede Margot og Hannah mig og så skulle vi nemlig hen og have lavet pedicure og så mødtes vi med Maddy der. Det var faktisk første gang jeg prøvede det og det var super dejligt. Vi startede med at sidde i fodbad, mens vi var i massage stole og så gav de fodmassage og spa masker og ordnede ens negle og vi fik voks, hvilket gjorde ens føder virkelig bløde, så fik vi alle neglelak og en lille blomst, hvilket var super sødt og fint! Senere var hun ude og spise med sin kæreste. Så jeg var bare hjemme med Maddy, Margot og Mick og så skypede vi med Hugh, deres søn som er i Østrig, mens vi spiste.




Charlie er blevet klippet, sp han har ikke så mange krøller mere, men haner blevet super blød!!

Da hele familien skulle til Toronto hele weekenden, skulle jeg hjem og være hos Tony og Kristina fra fredag til Mandag. Deres lille datter Astrid på tre havde glædet sig super meget til at se mig, hun er virkelig sød, så det var dejligt at se hende igen, havde ikke set hende siden jeg flytte for to måneder siden. Fredag kom jeg sent, så der sad jeg bare og snakkede med Tony og Kristina. Lørdag lavede jeg lidt lektier og så kl 2 blev jeg hentede af min sidste værtsfamilie, for de skulle nemlig have en halloween fest, for det kvarter, hvor de bor og der var jeg blevet inviteret, så jeg skulle være med til at pynte op. Det var første gang jeg mødte hele den familie. De har en datter som er 15 og hun er super sød og jeg tilbragte det meste af aftenen med hende. De har og en datter på 17 og hun var også super sød, men snakkede desværre ikke så meget med hende. Så har de en søn på 13 men han var ikke hjemme, så ham har jeg ikke mødt endnu. Det var en kæmpe fest, der var omkring 200 mennesker, men dog flest små børn. Det var okay hyggeligt og fik mødt en masse af den 15 åriges venner, så det var meget sjovt at møde nogle mennesker på min egen alder. Var klædt ud som en sort kat, det var nemt og det er altid svært at finde ud af, hvad man skal være, så et par ører og sort tøj og tegne knorrehår og en sort næse, så går det. Søndag lavede jeg faktisk lektier det meste af dagen, ellers skar vi græskar, hvilket var sjovt, det er virkelig mange år siden jeg sidst have lavet græskar, så det var sjovt at prøve igen. Hele denne her uge har cheerleaderne haft bake sale på skolen, så søndag aften, måtte jeg lige bage kage og så skulle jeg dog ikke sælge før fredag.






Vi havde vores første sne!!

Mandag og onsdag havde jeg cheer træning og føler hele tiden jeg bliver bedre og bedre. Mandag er vi et andet sted på skolen, vi træner der hvor Eskimos cheer hold træner. Eskimos er Edmonton's fodbold hold, så det er deres cheerleaders. Men i hvert fald der træner vi mandage og der lærer vi alt gymnastik, så nu er vi begyndt at sætte ting sammen, så vi lærer back walkover, front walkover, split, falde i bro, stå på hænder osv. Det bliver bedre og bedre for hver gang. Onsdag havde jeg 6 timers træning, det er altså lang tid, men det er også dejligt for begynder at snakke bedre med pigerne og vi kan nå meget mere, så vi lærte en masse nyt med når vi kaster pigerne op i luften og vi begyndte på vores rotine, og vi lærte vore cheer. Vi fik også meget af vore cheer tøj, vi fik sko, trøje, to par shorts og make up. Vi mangler dog stadig Uniformen og en til trøje og så vil vi alle på holdet lave cheer jakker, så det glæder jeg mig til. Mn bare det at jeg har nogle ordentlige sko nu er dejligt, for de sko jeg brugte før var ikke gode til cheer.


Torsdag var der Halloween og alle var klædt ud i skolen, hvilket var super sjovt, var igen klædt ud som en kat. Torsdag er normalt en kort dag, så i torsdags var dagen endnu kortere, eller timerne var, for vi have en 45 minutters pause, hvor vi normalt har 10 minutters pause. For der var nemlig udklædnings konkurrence og et haunted house, hvilket var super uhyggeligt, skreg under hele turen haha. Men det var nu meget sjovt og så fik vi slik af alle lærerne. Om eftermiddagen have Hannah og jeg skåret et græskar, det blev faktisk ret flot synes jeg haha. Om aften var der så mange børn der var slik eller ballade tror dr var omkring 100 børn, og vi havde ikke nok slik, så vi var nødt til at køre ud og købe noget mere, har aldrig oplevet noget lignende, det er åbenbart meget populært her.

//xoxo


Attendece on Halloween




Ingen kommentarer:

Send en kommentar