18.11.13

So much snow

Hejj bloggen, det har faktisk været en rigtig god weekend, føler faktisk den har været rigtig lang. Fredag kom Maddy og Hannahs kusiner som er 7 og 5 og skulle sove her til lørdag, og de er simpelthen så søde, så vi bagte cuocakes og spiste pizza og lege med sukker og så film og spiste popkorn osv. de var super søde og de elskede mig, så de var meget stolte over at være mine hostkusiner , hvilket jeg synes er meget dejligt. Fredag begyndte det at sne super meget og så har det bare sneet hele weekenden, så der er kommet omkring 30-40 cm sne og det er blevet super koldt, men nu kan jeg endelig begynde at bruge min canada goose, hvilet er super dejligt. HAr ikke rigtig lavet noget lørdag og søndag, for det har bare sneet, men har dog været ude og gå tur både lørdag og søndag med Charlie og lørdag med Hannah og søndag med Margot. Det var faktisk rigtig dejligt at gå med Margot, tror vi gik i omkring en time og det var dejligt bare at snakke med hende om alt og så gik vi inde i skoven og det var simpelthen så smukt pga al sneen. Lørdag skypede jeg også med min morfar og mor, hvilket var super hyggeligt og søndag hjalp jeg med at lave mad og det var rimeligt mærkeligt mad, men det smagt nu meget godt haha.

//xoxo



 Fik også lige sagt hej til min farmor og skypet med min dejlige morfar, super hyggeligt!


Lavede min første sneengel haha









Ingen kommentarer:

Send en kommentar