26.11.13

3 måneder

Hejj bloggen, denne her uge har faktisk været super travl. Har forresten også rundet mine 3 måneder her i Canada, tiden går simpelthen så hurtigt, jeg kan slet ikke forstå det! Torsdag var jeg sammen med en dame fra min klub, hun tog mig med ind og se hockey, hvilket egentlig var super hyggeligt og super sjovt. Det var min første hockey kamp og det var faktisk ret sjovt at se, man lever sig helt ind i det og så er det jo ekstra godt når Edmontons hockey hold også går hen og vinder :-) Lørdag var jeg med Margot ude og handle for jeg skulle nemlig købe ind til at lave dansk mad søndag. Vi var også inde i et tysk supermarked hvor jeg fik købt rugbrød og haribo slik og flødeboller, så det var super dejligt lige at få lidt lækkert! Efter vi havde handlet ind kørte vi hjem til MArgot's og de er simpelthen så søde og de elskede at de havde fået et nyt host barnebarn! Fordi jeg har haft slået min ryg til cheer tog jeg mig et dejligt langt karbad da jeg kom hjem, hvilket var så dejligt og afslappende! Søndag var jeg ude og kælke med en dame fra min klub og hendes barnebarn og det var simpelhen så smuk en dag og vejret var fantastisk og kælkebarken gik ned til rivervalleyen og brugte det meste af tiden på bare at ligge i sneen og nyde solen. Da jeg kom hjem lavede jeg dansk mad og lavede frikadeller og kartoffelmos, meget dansk haha. Men de elskede det, så det var jo altid noget. Mandag var jeg til cheer og vi er endelig kommet videre og er næsten færdig med vores rutine og stunds plus jeg har endelig lært at falde i bro og kan næsten gå i split! Det skal lige siges jeg kunne ingenting da jeg først startede for lidt under 2 måneder siden. Fordi vi multikultural uge i denne her ugen skal vi hver morgen have fadervor på en masse forskellige sprog, så i dag skulle jeg sige den på dansk sammen med en russik dreng så det var meget sjovt at sige bønden for hele skolen. Jeg har også været på en fieldtrip i dag til en mexicansk restaurant, hvilket var super hyggeligt, vi var der med min spansk klasse og vi fik en masse lækkert mad og spiste alt alt for meget hah, men det var nu meget hyggeligt og dejligt at være sammen med min klasse. I aften skal jeg ud og se Hannah spille en fodbold kamp, så det bliver meget sjovt.

//xoxo













Ingen kommentarer:

Send en kommentar