14.11.13

En stille og rolig uge

Hejj bloggen, i denne her uge har jeg egentlig ikke lavet det store. Vi havde fri mandag pga Remeberance day, hvilket var dejlig afslappende. Tirsdag inviterede Henriette mig med til en middag. Det handlede om hvad folk laver efter university og hvad de har opnået og nogle fik scolarships osv. Vi skulle i hvert fald have fint tøj på for det var kun millionærer der var der, så det var meget sjovt. Kom til at sidde ved siden af en mand som har opgivet hele sit liv for mange år siden og blev en indianer og han var faktisk rigtig interessant. Han var 65 og lignede en på  nogle og 40 tror jeg plus han spiller musik, så han var super interessant. Henriettes counsellor som havde taget os med ville sidde i mellem Henriette og jeg for han synes det var irriterende at vi hele tiden snakkede dansk haha. Det var nu sjovt at prøve at være til en middag som den· Plus vi fik også super lækkert tre-retters menu super lækkert. Onsdag var jeg til et møde omkring multi kultural dag, som vi har på min skole fordi vi er alle fra så mange forskellige kulturer, så hvert år  holder skolen en dag, hvor folk fra alle deres forskellige lande, laver traditionelt mad fra deres eget land og så er der også nogle optrædener med sang og dans og fordi vi er en katolsk skole skal vi sige fadervor på vores eget sprog, så jeg skal sige fadervor på dansk. Jeg er i en gruppe med nogle fra Frankrig, Tyskland og Irland tror jeg. Der er også nogle grupper fra Filippinerne, Asien, Afrika, Sydamerika osv. Så vi skal alle lave mad og dekorere et område med vores flag og ting fra vores land og så kommer der til at være flag op på hele skolen fra alle de lande, hvor folk er fra, så det glæder jeg mig til, det er også en god måde at være involveret i noget af det skolen laver. Jeg havde også cheer i dag og nu er vi endelig færdig med vore cheer med dans og det hele, så nu mangler vi bare resten af serien, vi fik også lavet en masse skills, hvilket er det jeg bedst kan lide. I dag har jeg nærmest bare været på mit værelse og set film hele dagen, har haft lidt hjemve i dag, så har ikke rigtig lyst til at lave det helt store og så har jeg gået en tur med Charlie. Det er så trist det har regnet de sidste par dage så al sneen er næsten væk nu, men det er godt at der skal komme mere i weekenden. 

//xoxo


Charlie vil have min banan med peanut butter på haha.




En af mine bedste veninder i skolen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar