14.9.13

Shopping / Football game

Hejj bloggen, i dag har jeg været i West Edmonton Mall for anden gang og jeg elsker det, fik da også shoppet en del, hvilket jeg virkelig har haft brug for haha! Hannah og jeg er begge på udkig efter vinter jakker og vi kunne begge godt tænke os en Canada Gooose jakke, så vi skulle også lige kigge på dem. Vi fandt begge lige præcis den jakke vi gerne ville have, men vi venter med at købe den i morgen, for i morgen skal jeg nemlig også ind og have ordnet min Macbook, hvilket jeg glæder mig til, for den driver mig til vanvid!! Så glæder mig til at købe min jakke i morgen og skal nok vise billeder efter!
En fra Rotary havde fået billetter til en football kamp. Det var amerikansk fodbold, så det synes jeg var rigtig sjovt at se. Forstod intet af hvad de lavede, for for mig så det bare ud som om de sloges. Det var også rigtig sjovt at se cheerleaders og hvis jeg skal være ærlig kiggede jeg mere på dem end jeg gjorde på selve kampen, men det er meget sjovt at kunne sige at man har oplevet det!
Skal selv til try out på cheerleading på min skole, så det glæder jeg mig rigtig meget til!

//xoxo







Body perfume : Victoria's Secret / Trusser : Victoria's Secret / Marc Jacobs pudder : Sephora / Top : Simons / Nederdel : Simons / Løbe shorts : Lululemon / Body lotion : Victoria's Secret / Striktrøje : Simons / Nakked palette : Sephora 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar