15.9.13

Roomtour

Hejj bloggen, i dag kom jeg tilbage til West Edmonton Mall for at købe min jakke og da jeg kom hen til butikken, havde de solgt den. Det er virkelig typisk så nu skal jeg til at lede alle mulige andre steder for at få den. Så irriterende! Fik også ordnet min computer, så nu virker den igen og den er meget meget hurtigere, hvilket jeg synes er utrolig dejligt! Margot og jeg var sammen i West Edmonton Mall, vi var hjemme igen ved en halv 2 tiden og så skulle jeg lige ordne min computer og fik også lige tid til at tage lidt billeder af mit værelse, tænkte det kunne være lidt sjovt at se? Mit værelse er mørkegrønt, det er faktisk meget hyggeligt, men må ærlig indrømme at jeg er mere til de lyse farver! Her til aften har vi haft gæster Maddy's gudforældre og deres familie og de bor i Californien, så heldige!!! Det var meget hyggeligt og vi fik lækkert mad og cookies hahah!
I morgen skal jeg prøve Cheerleading, hvilket jeg glæder mig til og og og jeg elsker deres uniformer!

//xoxo








Ingen kommentarer:

Send en kommentar