18.9.13

Cheerleading

Hejj bloggen, først og fremmest jeg har været i Canada i en måned nu og jeg elsker det virkelig, synes det er så hyggeligt og elsker min skole og elsker at være der, venner er stadig lidt svært, men synes selv at det går rigtig godt! Her mandag og tirsdag har jeg været til try out til cheerleading og hold op det er hårdt, men utrolig sjovt samtidig. I dag fik vi så af vide om vu var kommet på holdet eller ej og gæt hvad jeg kom på holdet. Er så glad og det er virkelig nogle søde piger der er på holdet. Min træner er min spansk lærer og det er faktisk meget dejligt. Hun er super sød men også rigtig hård, men på en god måde synes jeg. Der er rigtig meget pres på når man er cheerleader og man er startet fra begyndelsen, men det skal nok komme med tiden, har jo et helt år! Vi får også meget tøj, vi får 2 par shorts, en top og en t-shirt, en trøje og et par sko. Vi får også en uniform, som jeg håber på jeg kan få lov til at beholde efter! Det er også en rigtig god måde at få nye venner på, så glæder mig til at lærer dem at kende!
Jeg har forresten fået bestilt min jakke, så glæder mig så meget til at få den, skulle meget gerne få den inden for de næste 3-5 dage og så skal i nok få billeder!
Jeg håber i har det godt i Danmark, for jeg har det super her!

//xoxo




Ingen kommentarer:

Send en kommentar