14.9.13

Fredag d. 13

Hejj bloggen, undskyld jeg ikke har fået blogget, men har nogle problemer med min computer, som jeg håber på jeg snart kan få lavet! Men nu er endnu en uge jo gået her i Canada og har snart været her i en måned, tiden går så hurtig! Jeg elsker min skole og synes selv jeg har nogle rigtig gode fag og lærer. Det er stadig lidt svært at få venner, men det bliver bedre for hver dag og har da nogle i alle mine klasser, men møder hele tiden nye mennesker, så tror bare man skal give det lidt tid! Da jeg jo ikke kom på Volleyball holdet, tænkte jeg at jeg ville prøve cheerleading, for der er nemlig try outs på mandag. Har jo danset i 7 år i Danmark, så savner det lidt, så tænkte at det her var en god mulighed, og så er det jo også sjovt at prøve noget nyt! Plus jeg elsker deres uniformer haha.
Fredag d. 13 var virkelig ikke min dag. Jeg havde fri fra skole, pga det kun var lærernes dag så det var jo meget dejligt. Jeg var alene hjemme det meste af dagen, men min værts far kom og gik lidt. Jeg ville gå en tur med Charlie, da jeg bare havde slappet af hele dagen. Da jeg så skal til at gå med ham, det skal lige siges at det var første gang jeg skulle gå med ham, så kommer vi ud til sådan en stor vej, hvor bilerne heldigvis skal stoppe for at kører videre, men lige da vi skal til at gå over vejen, går Charlies halsbånd ligepludselig op og han løber rundt midt ude på vejen og hopper og springer og alle billerne begynder at bremse og dytte og jeg løber midt ude på vejen for at få ham ind til siden, så er der heldigvis en dame som stopper og hjælper mig med at få ham tilbage, jeg var virkelig bange og min førte tanke var bare, hvad skal jeg sige til mine værtsfamilie hvis han bliver ramt af en bil. Da vi så endelig fik fat på ham turde jeg ikke gå videre så jeg skyndte mig tilbage. Min værts far var heldigvis hjemme, da jeg skulle fortælle ham hvad der var sket begyndte jeg bare at græde og jeg rystede over hele kroppen, jeg var virkelig bange og i chock så han gav mig et stort kram og så sikrede vi os at halsbåndet sad ordentlig fast og så gik jeg med ham igen uden problemer, men alligevel det var virkelig den værste oplevelse indtil videre. Rystede stadig i hele kroppen en time efter!
Senere den dag skulle jeg til et surpriseparty hos den anden danske udvekslingsstudent Henriette som har fødselsdag i dag. Hendes Counsellor hentede mig og så kørte vi hjem til Henriettes værtsfamilie, hvor vi alle skulle gemme os ude i haven og sige surprise da hun kom. Tror nok hun blev ret overrasket. På vej derhen kørte vi forbi Tim Hortons, hvilket er meget populært her i Canada, det var faktisk første gang jeg fik noget derfra og det smagte faktisk ret godt!
I dag skal Hannah og jeg ud og kigge på vinter jakker og shoppe lidt i West Edmonton Mall, glæder mig så meget til at komme derhen igen, har kun været der en gang, så det bliver dejligt at shoppe lidt!
Jeg vil smutte, håber i har det godt, for det har jeg!

//xoxo












Ingen kommentarer:

Send en kommentar