8.9.13

Fall Orientation Weekend

Hejj bloggen, i dag er jeg lige kommet hjem fra Fall Orientation Weekend. Det er første gang at jeg mødte alle de andre udvekslingsstudenter og de er så søde, vi havde det virkelig sjovt sammen! Vi fik en masse nyt og fik mødt en masse mennesker og fik lavet en masse gruppe arbejde, det var super hyggeligt. Vi fik også mødt en masse rebounds som fortalte om deres ophold og hvad man skal gøre og hvad man ikke skal gøre. Vi fik leget en masse lege og spist noget lækkert mad! Vi skulle bo hos host familier og boede sammen med en anden udvekslingsstudent fra Taiwan, og da vi blev hentet var jeg lidt bange, jeg kørte med en vild fremmede og jeg havde ingen ide om hvor vi skulle hen og vi var in the middle of nowhere, der var seriøst intet hvor vi var ud over et kæmpe hus, hvor vi så boede, det var som om at jeg ikke havde lyst til at komme hjem og bo hos en vild fremmede jeg havde bare lyst til at komme hjem til min host familie. Men altså det hele gik jo fint! Lørdag aften var der Around the World Dinner, hvor vi alle skulle være klædt i hvidt og rød, så jeg havde iført mig min hvide kjole og min Canada trøje. Det var en rigtig hyggelig og sjov aften og i dag fik vi alle udleveret pins og kort, så min blazer er fyldt med pins nu, hvilket jeg synes er dejligt, for det var nemlig mit mål hah! 
Nu er jeg hjemme hos min host familie og jeg er simpelthen så træt, for man har jo skulle være på hele tiden, så nu skal jeg bare slappe af! 
Nogle af de regler som de har i Rotary er lidt irriterende specielt de 4 D'er NO Drinking, Driving, Dating, Drugs. Nogle af dem forstår jeg selvfølgelig godt, men altså come on, det bliver hårdt at overholde dem alle, men altså så længe man ikke kommer i problemer! 
Det gode ved det her distrikt er at de har opfundet noget som hedder de 6BE's som virkelig kan hjælpe en igennem ens exchange. 
BE First
BE Curious
BE On purpose
BE Grateful
BE On service
BE Here now
Det er virkelig noget som kan hjælpe mig, men også bare hvis man er derhjemme eller skal ud, så dem vil jeg altid have i baghovedet! 
Jeg havde en rigtig sjov weekend og det er rigtig dejligt at møde de andre! 

//xoxo












Ingen kommentarer:

Send en kommentar