26.7.13

What's in my suitcase

Hejj bloggen, så er det i dag jeg er på vej afsted på ferie, var faktisk blevet spurgt om jeg ville med i Tivoli, men synes ligesom lige at jeg havde brug for at pakke og få styr på det hele inden jeg rejser!! Tænkte at jeg lige ville vise jer hvad jeg ikke kan leve uden på sådan en ferie, hvor man skal ned i varmen og man skal åbenbart være "fin" om aftenen, så i får lige mit must have, når jeg skal på en ferie.


Jeg ville aldrig kunne tage på ferie uden mine kjoler og buksedragter, det er så let og elegant at have på, og det er noget man kan have på hvis man enten skal i byen eller ud og spise, så det er et must have! 


Shorts selvfølgelig, det er noget jeg ikke ville kunne leve uden, short er jo noget man kan bruge over alt, man kan både bruge det til bare et afslappet outfit, hvis man lige har den rigtige top, sko og smykker, det er virkelig noget jeg ikke ville kunne leve uden.


Mine yndlings sommer toppe, som er super fine og kan bruges sammen med stort set alt. Det er godt i alt slags vejr, og det er faktisk og det jeg bruger for det meste om vinteren, sammen med en fed cardigan eller jakke. Men i hvert fald, det er noget vigtigt for mig at få med. 


Mine nye fine bikiner, det er ligesom noget man er nødt til at have med, når man skal ned til sol og varme og skal lægge enten ved pool, eller på stranden eller hvis man skal sole, så er det jo ligesom nødvendigt. De seneste par år har jeg altid haft sådan nogle trekantet bikinier og er virkelig blevet træt af de streger man får, så derfor i år synes jeg at jeg ville have stropløse toppe, hvilket jeg har været utrolig glad for og synes også det er super behageligt at have på. 










Mine smykker, mit fine blad halskæde fra Zarko P, går til det meste og jeg ville derfor ikke kunne undvære det. Har selvfølgelig også altid lige et par armbånd og ringe og lidt halskæder at skifte i mellem, smykker kan for det meste også altid lige forfine et outfit, hvis det er det man mangler.

Det her er mere hvad jeg har i min taske, i hvert fald det meste af det, make up - og toilettaske er noget som hører til i kufferten. men det er vigtigt for mig at jeg altid har min make up så jeg altid lige kan blive forfrisket haha. Mit glatte jern og krølle jern er også noget som jeg altid skal have med mig, hvis det er jeg skal ud og rejse. En bog til nårjeg ligger ved poolen er altid godt. Opladere, kamera så jeg kan tage en masse gode billeder, mobil til musik og computer, hvis der er internet forbindelse. Og en lille clutch, hvis vi lige skal i byen eller ud og spise. 


//xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar