25.7.13

In love with summer

Hejj bloggen, når vejret endelig er godt, elsker jeg bare Danmark over alt på jorden, det er virkelig det skønneste. Da jeg her i dag er gået i gang med at pakke til jeg skal til Tunesien, fandt jeg lige en masse dejlige sommer neglelakker frem, jeg er helt vild med dem og har lyst til at have dem alle på hele tiden haha. I morgen tager jeg hjem til min mormor og så skal vi fejre hendes 70 års fødselsdag og på tirsdag rejser vi så endelig til Tunesien, jeg kan slet ikke vente med at komme ned til sol og varme!! Det bliver fantastisk. Da jeg ikke er sikker på jeg har internet der nede, er det ikke sikkert jeg får blogget den næste uges tid, men efter der så får i det hele, og når jeg kommer hjem skal jeg bare til at pakke det hele igen, for så er der nemlig kun 2 uger til jeg rejser til Canada.
Men jeg vil smutte.

P.S. 26 dage til Canada

//xoxo



1) Essie : Bordeaux 2) Essie : Lovie Dovie 3) Essie : Sand Tropez 4) Essie : Tart Deco
 5) Essie : Lilacism 6) Essie : Mochachino 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar