24.7.13

Sverige

Hejj bloggen, i dag har jeg været i Sverige sammen med Celine og Danica. Vi sejlede til Sverige med Celines morfars båd. Da vi så kom der over tog vi på stranden og var der i et par timer, det var helt sindssygt så dejligt vandet var, det var som at komme et helt andet sted hen i verden og så var vi kun lige 20 min væk fra hvor vi bor, ret skræmmende. Når men senere spiste vi så frokost og var i byen, så lidt mere på stranden og så ned på båden og spise aftensmad. Ved en 22-tiden tog vi så færgen hjem, da Celines morfar og far skal være der i et par dage.
Jeg var faktisk ret overrasker over hvor kønne menneskerne i Sverige er. Vi blev alle helt chorkeret, men altså alt i alt var det en rigtig hyggeligt tur og så fik jeg mig da også en masse farve.

//xoxo








Ingen kommentarer:

Send en kommentar