28.7.13

70 års fødselsdag

Hejj bloggen, i går var det min mormors 70 års fødselsdag og vi havde en rigtig hyggelig dag. Vi kom sent hjem til min mormor 5 minutter i midnat dagen inden hendes fødselsdag, så vi ventede med at komme ind og sige hej til den var lige 00:00 så vi kom ind og overraskede hende og sang fødselsdagssang for hende med flag og det hele. På dagen var vi på restaurant og senere var vi så alle hjemme og spiste dejlig lagkage. Jeg valgte til min mormors fødselsdag at have min fine hvide kjole på, den kunne min mormor så godt lide så den lovede jeg at tage på og så med mine sejler ballerinaer, det så faktisk ret sødt og elegant ud sammen, synes jeg selv.
Her i dag har vi været hjemme og besøge min mors veninde, hvor vi også fik dejlig kage og min lillebror skal så blive der til i morgen, hvor vi skal i sommerhus og fejre min mors kusine.. OG så er vi snart ved at være der hvor vi skal afsted til Tunesien og jeg glæder mig helt vildt!! jeg kan slet ikke vente til at komme ned til sol og varme!!
Jeg har forresten snakket med mine to værtssøstre i Canada og de har fortalt at jeg skal næsten lige ved verdens andet størreste shoppingcenter og det bliver helt fantastisk, for altså jeg ELSKER virkelig at shoppe! Mine værtssøstre virkede utrolig søde og fortalte også om vejret og om min skole, som er mere en kreativ skole end en sportsskole, hvilket jeg ikke har noget i mod overhoveder. Jeg snakkede også med min værtsmor og hun spurgte om vi ikk kunne skype, når jeg nu engang kommer hjem fra ferie, så det ser jeg virkelig meget frem til.

//xoxo












Ingen kommentarer:

Send en kommentar