12.6.15

Udsalg på strøget


Hejj bloggen,
Her i øjeblikket når jeg ikke har særlig travlt med eksamenerne tænkte jeg at jeg ville lave noget hyggeligt med min søster. Så igår tog vi til København sammen for at shoppe. I begyndelsen var det egentlig ikke meningen at vi skulle bruge penge, men bare tag derind og hygge. MEN, den holdte vi ikke helt. Der var ekstremt meget udsalg, så vi endte selvfølgelig med at købe en helt masse ting. Det gode ved udsalg er at man kan få rigtig mange lækre ting til ikke særlig mange penge, hvilket jo også gør det lige sjovere at shoppe. 
Jeg har på den seneste følt at mit klædeskab bare indholdt sort og kedeligt tøj og jeg følte at jeg egentlig gik i det samme hele tiden. Nu skulle det laves om og jeg har nu fået købt en masse fine trøjer, tørklæde, shorts osv. Jeg følte egentlig bare at jeg havde brug for at shoppe lidt og få nogle nye dejlige ting. Stort set alt hvad jeg købte var der 40%, 50% og 70% på.


 <------
Rød og hvid stribet trøje - Mads Nørgaard (245 kr)
------>
Blå og hvid stribet trøje - Vero Moda (50 kr)





 <-----
Sort og hvid stribet tshirt - & other stories (97,50 kr)

------>
Sort prikket t-shirt - & other stories (82,50)

<-------Lyserød top - Gina tricot (74,50 kr)

------->
Tørklæde - Zara (120 kr)

<----->
Shorts - Gina Tricot (99 kr)

          ↓
Parfume - Zara (99 kr)





Jeg kan råde jer til at tage ind og til København og tage et kig, for der er en masse fede ting på tilbud. Min søster fik også en masse fede ting og hun købte også en Michael Kors pung med 50% på, så det kan godt betale sig at tage ind og bruge lidt penge. 

Xoxo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar