1.7.14

Seba Beach

Hejj bloggen, stortset hver weekend siden sommerferien begyndt har jeg været ude i min værtsfamilies sommerhus som ligger ude ved en kæmpe sø. Der er simpelthen så hyggeligt derude og elsker de der sommervibes man nu end får! Det er så dejligt man går sent i seng, sover længe, lever på vandet i løbet af dagen og om aftenen er der stort set altid aftensmad med nogle af de mennesker som bor omkring. Det er så hyggeligt synes jeg! Jeg har også fået prøvet en masse på vandet så som at tube, sufe, vandski, vandscooter osv. Synes det er så sjovt og man føler lidt at man er på ferie for man kommer lige lidt væk fra byen og render rundt i bikini hele dagen! Jeg elsker det virkeligt.

Håber i nyder jeres sommer ligeså meget som eg nyder min 

//xoxo 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar