17.7.14

Farvel Canada

Hej bloggen, min sidste uge i Canada gik sindssygt hurtigt, jeg startede ud med at have en rigtig god farvelparty some mine familier have arrangeret og nogle piger fra min skole kom også hvilket var super hyggeligt! On onsdagen var sidste dag hos min sidste værtsfamilie, for de skulle nemlig til New York, så jeg sagde farvel til dem lidt før, det var godt nok hårdt at sige farvel, jeg synes godt nok ikke det var sjovt! Det er så mærkeligt at sige farvel til nogen man er blevet så tætte med som man kan kalde sig sin familie. Efter at have haft sagt farvel flyttede jeg tilbage til Linda, som var min forrige familie. Torsdag morgen havde jeg mit sidste Rotary møde, hvor jeg havde min præsentation omkring mit år. Efter mødet kørte jeg med min første værtsfamilie til noget der hedder Drumheller, hvilket er en kæmpe dinosaur park. Der var vi i to dage og den første dag var vi oppe og klatre på sådan nogle hoodoo's og der faldt jeg ned fra en af dem og slog mit ben rimelig slemt, hvor der så har været betændelse i. De sidste par dage har jeg ellers bare tilbragt med mine veninder og nogle fra rotary og Linda, så det har været hyggeligt. 
Jeg vil godt nok sige at det er svært at sige farvel, jeg havde den mærkeligste følelse af at jeg glædede mig helt vildt til at komme hjem, men på sammen ti, så gad jeg bare ikke afsted og jeg ville gerne blive. Så jeg var sådan lidt splittet og var på en måde ked af det men også på en måde glad. Maget forvirrende. 

//xoxo


Mine 4 værtssøstre. Hannah, Maddy, Rachel, Kaila




Min første værtsfamilie 



Min sidste værtsfamilie






Linda og mig..                                                             Hugh og mig, min første værtsfamilies søn, som       lige er kommet hjem fra Østrig. 

Drumheller


Henriette og Rene, farvel frokost 


Smukke Edmonton


Var inde og hører min Margot i radioen inden jeg skulle flyve hjem


Farvel i lufthavnen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar