12.6.14

Sidste dag i High School

Hejj bloggen, havde sidste skoledag på min skole, det var godt nok hårdt at sige farvel til alle de mennesker som jeg har brugt min hverdag med. Jeg har virkelig haft et fantastisk år på Archbishop Oscar Romero High School og havde simpelthen så mange fantastiske oplevelser i alle min klasser og  lærer og elever og cheer osv. Bare det at opleve at have en locker, og have den nordamerikanske oplevelse af high school har været helt fantastisk og anderledes. Sidste skole dag på skolen var virkelig sjov, vi havde kun "sig farvel" klasser og så var vi udenfor for en BBQ og så var der en kæmpe vandkamp, massere af musik og en hoppeborg, virkelig en fed oplevelse og en perfekt afslutning på året. Efter alt udenfor var slut, have mit cheer team lavet et lille farvel party, hvor vi så Mean Girls og spiste popcorn, fordi jeg fortalte dem at jeg aldrig havde set mean girls før og så lovede de mig at vi ville se den inden jeg tog hjem, så det gjorde vi! 
Nu har jeg 3 uger tilbage og skal snart på min hiking tur og så skal jeg ellers bare bruge tid ude ved min værtsfamilies sommerhus ude ved en kæmpe sø og være sammen med mine venner inden jeg tager hjem. 

//xoxo































Ingen kommentarer:

Send en kommentar