16.3.14

Calgary

Hejj bloggen, i denne her weekend har jeg været i Calgary med mit cheer hold. Vi tog af sted fredag  morgen fra min skole kl 8:30 og kørte hele vejen til Calgary. Calgary er ca 3,5 times kører tur fra Edmonton. Da vi kom til Calgary stoppede vi ved et shopping center og shoppede i et par timer, det var faktisk super hyggeligt, var sammen med de skøre piger som er på det første billede! Senere kørte vi hen på vores hotel, hvor vi tog i poolen og tilbragte lidt tid på værelset, så vi kunne gøre os klar til aftensmad og Calgary tower. Vi spiste på en restaurante på hotellet og bagefter kørte vi downtown til Calgary tower. Calgary tower var en gang den højeste bygning i Calgary og det er 525 m højt. Da vi kom der op tog vi en masse fjolle billeder og havde det super sjovt. Efter det kørte vi tilbage på hotellet og hyggede os. Næste morgen stod vi op og gik ned og spiste morgenmad. Så pakkede vi vores ting og tjekkede ud. Om formiddagen kørte vi hen på en skole, hvor vi havde en konkurrence, hvilket egentlig var vores sidste konkurrence, så det var bare med at nyde det! Vi kom dog på en anden plads, da vi manglede en pige på holdet, som ikke kunne være der. Men synes alligevel at det var fedt at være til min sidste konkurrence! Bagefter kørte vi tilbage til Edmonton. 
Selvom det var en kort weekend nød jeg den virkelig og jeg blev meget tættere med alle piger, hvilket var super dejligt! Har virkelig nydt cheerleading, det har virkelig været noget af det sjoveste jeg har oplevet her i Canada!! 

//xoxo


Shopping






















Swimming









Calgary tower



Cheer makeup






Billeder fra vore rutine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar