26.9.13

Canada Goose

Hejj bloggen, I dag skulle jeg tidelig op altså sådan kl 6....fordi jeg skulle til Rotary og det starter kl 7, så det er virkelig tideligt, det eneste jeg rent faktisk skal lide ved Rotary er den lækre morgenmad vi får og så alle de søde mennesker i min klub! Det er faktisk ret hyggeligt at være til de møder synes jeg og folk er rigtig søde at snakke med. Hver gang jeg er til Rotary skal jeg lige snakke i sådan 5 minutter, bare lige for at fortælle om min uge, for at de kan hører at jeg har det godt. Margot (min værtsmor) og jeg snakkede om at det kunne være sjovt at lave "Word of the Week" hvor jeg så f.eks. har oplevet et eller andet og så fortæller jeg dem ordet på dansk og så skal de alle sige det i kor. Det er virkelig sjovt og der er ikke en der kan sige det, men vi morer os nu meget med det haha. Torsdage er altid korte dage i skole, hvilket betydet at vi slutter kl 1. I dag var det så en ekstra kort dag fordi de havde et eller andet arrangement på skolen, så vi sluttede lidt over 12, hvilket var så dejligt. Da jeg kom hjem var jeg helt alene og da jeg desværre er blevet forkølet, havde jeg bare lyst til at slappe af og lave ingenting, men så tænkte jeg, da jeg var tidlig hjemme, var mine forældre ikke hjemme, så fik skypet med både min mor og far, så det var rigtig dejligt synes jeg, havde ikke skypet med dem i 3 uger, så det er lang tid synes jeg! Senere på dagen gik jeg en lang tur med Charlie, hvilket var super dejligt, elsker virkelig at gå turer, jeg føler mig så fri og så flyver mine tanker bare afsted, hvilket jeg elsker. 
I dag kom den endelig, min længe ventede Canada Goose jakke, jeg er så glad for den endelig kom, nu er jeg i hvert fald sikker på at jeg er varm til vinter! Jeg valgte den i en mørke grå, for synes simpelthen at sort er så kedeligt og mørkt, kan godt lide at den er lidt anderledes og så går den også til det meste synes jeg. Jeg er i hvert fald rigtig glad for den og glæder mig helt til det bliver koldt nok til at jeg kan bruge den! På lørdag skal jeg til West Edmoton Mall for at købe nogle sko og bare gå og kigge lidt butikker, så det glæder jeg mig til! 

//xoxo









Ingen kommentarer:

Send en kommentar