22.7.13

Aladdin -The Musical

Hejj bloggen, i går var jeg inde og se Aladdin - The Musical sammen med mine søskende og mor. Det var simpelthen så hyggeligt og skuespillet var super og sangene var virkelig gode. Forstillingen blev spillet inde i opera huset, hvilket er en utrolig flot bygning og udsigten er også bare i top. Så der skulle selvfølgelig også lige  tages en masse billeder, hehe. Da jeg har været i Operaen en gang før, har jeg fået af vide at man skal have lidt pænt tøj på, så jeg valgte at i føre mig min nye fine kjole fra Gina Tricot, den er super fin og enkel og for det ikke blev alt for fint, valgte jeg at tage mine Mary B boots på til.
Her i morgen skal jeg ind til Robbie Willams koncert i parken, jeg glæder mig så meget, jeg tror virkelig at det bliver en fed oplevelse!! 

//xoxo





Ingen kommentarer:

Send en kommentar