20.7.13

1 måned

Hejj bloggen, i dag er der præcis 1 MÅNED til jeg rejser, og jeg glæder mig så meget!! arrg jeg kan slet ikke fatte det! Når men i dag har faktisk været et stramt program, hvis man kan sige det. Det startede lige ud med at min mor og jeg var på arbejde fra 10-14 det er egentlig meget hyggeligt og jeg har sidste arbejdsdag på onsdag, så det er egentlig ret sørgerligt :-( Senere tog vi til bryllup hos min fars fætter, hvor det så endte med at vi brugte tiden på at plukke kirsebær, så vi fik 2 poser med kirsebær med hjem, virkligt lækkert.
Senere blev vi hentet af min veninde og hendes mor, for vi skulle nemlig have sådan en mor - datter tur, så vi tog ned på Vivaldi og spiste lækker mad og fik også lækre cocktails efter. Super hyggeligt og dejligt bare lige at være os 4 uden søskende og mænd! 
Her i morgen skal vi ind og se Aladdin - The Musical, så det glæder jeg mig rigtig meget til. 

//xoxo







Ingen kommentarer:

Send en kommentar