13.10.13

Fall in Edmonton

Hejj bloggen, nu er efteråret endelig kommet til Edmonton og det er så smukt, elsker den måde træerne sprænger ud på og bliver røde og gule og alle bladende på jorden, føler jeg er i en hel anden verden når jeg bare går med Charlie langs de lange stier ned til floden, det er simpelthen så hyggeligt og så fordi det er ikke for koldt udenfor, det er sådan helt perfekt! Så I får lige nogle billeder fra min gå tur her forleden dag! Rivervalleyen er simpelthen så flot på denne årstid, der er så mange farver og når solen skinner, så er det bare ekstra smukt! 
Jeg har faktisk ikke lavet det store i denne her uge. Har dog været til Cheerleading mandag og onsdag, hvilket var super sjovt, så har jeg været til Rotary, hvor det eneste vi snakkede om var konferencen, så det var nu meget sjovt at være der, plus det var min klub som arrangerede hele konferencen, så de havde ekstra meget at snakke om! Har også været til Hot Yoga for første gang, det er Yoga men man er i et rum, hvor det er så varmt som i en sauna, så man sveder så meget, men det gør bare at man kan lave øvelserne bedre, synes i hvert fald at det var super dejligt, så glæder mig til næste gang! 
I dag er det thanksgiving, hvilket jeg glæder mig så meget til, glæder mig så meget til al den lækre mad vi skal have. Vi har en kalkun på 14 kg, den er gigantisk, men det er sådan de fejre thanksgiving, skal nok prøve at tage en masse billeder som jeg kan vise jer! Nu vil jeg gøre mig klar til gæsterne kommer! 

//xoxo











Ingen kommentarer:

Send en kommentar