30.6.13

Party party party

Hejj bloggen, både torsdag, fredag og lørdag har jeg været til fest, jeg holder da godt nok ikke på kræfterne, ej nu skal der bare festes igennem inden jeg rejser. Torsdag var jeg til noget afskedsfest hos en der også selv skal ud her til sommer og det var super hyggeligt.
Fredag var jeg til en af mine veninders fest nede på strandgrunden, hun holdte noget for hele hendes klasse, men da jeg kender alle i klassen og bor lige hvor den blev holdt, fik jeg da lige lov til at komme med, super dejligt. Det var også rigtig hyggeligt og det blev dog også sent, tror ikke vi sov før ved en 5 tiden, og så op kl 10 lørdag for at rydde det hele op, men sådan er det jo når man fester.
Lørdag var jeg så til min egen klasse afslutning på Espergærde strand, der er sådan et bål sted nede på stranden, hvor vi havde tændt op og så sad vi der og snakkede og hyggede og var ude og bade osv. Det var en dejlig måde lige at sige 'farvel' på.
Den næste uges tid her har vi besøg af en af min mors veninder som kommer med 4 børn, så jeg må hellere nyde freden mens den er her hahah.
Jeg er i gang med at klippe en fest make up video sa
mmen, som kommer her en af de nærmeste dage

//xoxo





Ingen kommentarer:

Send en kommentar