24.6.13

Sankt Hans

Hejj bloggen, i dag har jeg lige været oppe i min sidste mundtlige eksamen i dansk og fik 7, så nu er jeg færdig med folkeskolen, det er jo helt sindssygt, 10 år i skole allerede, tiden går hurtigt!! Men så er der kun lidt under 2 måneder til jeg rejser og jeg kan slet ikke vente, jeg glæder mig helt vildt. Men det er også snart tæt på synes jeg.
Her i går var det Sankt Hans. Så min veninde og jeg snakkede lige sammen og så havde vi aftalt at vores familier skulle spise sammen, så de kom hjem til os med lidt mad og vi havde lidt mad, så kl halv 9 kørte vi ned på havnen hvor vi skulle ud og sejle med min venindes morfars båd. Da alt var klart og vi skulle til at sejle fik vi af vide at der var sprit kontrol ude på havet og da de alle havde fået i hvert fald 2 glas vin, valgte vi så at blive i havnen, så vi gik lidt frem og tilbage mellem standen og båden, men alligevel var det en super hyggeligt aften!

//xoxo








Ingen kommentarer:

Send en kommentar