26.6.13

MARY B

Hejj bloggen, i dag var det så mine søskendes sidste eksamen. På min skole starter man med øve eksamen i 7 klasse, så mine søskende har været op i dag i biologi og begge med et fint resultat. Her de sidste par dage har jeg ikke været helt frisk, er forkølet og sover dårligt osv. Men alligevel laver jeg noget hele tiden, men det er jo bedre end bare at sidde og lave ingenting. Min søster, mor og jeg tog så til Lyngby fordi jeg skulle bytte noget i Buch Copenhagen, men da de ikke havde det jeg ledte efter, valgte jeg så at beholde den, billeder kommer senere. Men inden de skulle vi jo selvfølgelig lige kigge på sko. Og fandt et par super fede sko, de er super dine her til efteråret og kan helt sikkert bruge dem i Canada.
Her om lidt skal jeg til København med min far, hvor vi skal ind til sådan en afslutningsfest for min klasse, så det skal nok blive hyggeligt selvom jeg ikke helt er på toppen, men skal da lige være med til at sige farvel. I morgen er det så afslutning på skolen eller dimission, hvor vi får et bevis tror jeg. Men jeg vil smutte afsted nu.

//xoxo







Top : Buch Copenhagen / Cardigan : Buch Copenhagen / Bukser : H&M / Sko : Tops

Ingen kommentarer:

Send en kommentar