21.4.13

Justin Bieber

Hejj bloggen, i går var jeg til Justin Bieber koncert og det var så fedt! Det var virkelig en oplevelse for livet, er så glad for jeg fik muligheden for at komme ind og se ham. Han var faktisk overraskende god live. Jeg har aldrig været en 'fan', 'believer' eller hvad de nu kalder det, men jeg altid godt kunne lidt hans musik osv. Jeg må nok indrømme at det er den bedste koncert jeg har været til og scenen var flot og showet, lyset og det hele. Dog var lyden lidt for høj, så man havde svært ved at hører, ellers var det pga alle de skrigende piger. haha :-)
Så alle dem der hater Justin Bieber jeg synes i skal stoppe, jeg tager squ hatten af for det arbejde han har gjort. Han har virkelig fortjent at komme så langt og han har fortjent at få al den opbakning og have alle de fans, sådan som han synger, og han kan spille det hele, der var på et tidspunkt hvor han selv spillede guitar og hvor han spillede tommer, hvilket jeg synes var vild fedt!
Jeg er i gang med at lave en video med optagelser og billeder fra koncerten, så den kommer nok op en af dagene.

//xoxo






Ingen kommentarer:

Send en kommentar