26.4.13

Carobby

Hejj bloggen, i dag er det storbededag og det betyder ingen skole, regeringen har nu grebet ind og lockouten er nu ophævet og vi skal desværre i skole igen fra på mandag af og vi skal have alle vores eksamener, de er dog bare blevet rykket. Selvom jeg ikke rigtig gider eksamener lige nu så er det stadig vigtig at jeg har den for ellers kan jeg ikke komme ud og rejse næste år, så jeg skal ligesom tage den.
Her i dag har jeg været sammen med en af mine bedste veninder Caroline og det er simpelthen så rart at være sammen med hende, hun går i skole ovre på Oure på Fyn, så derfor ser vi ikke hinanden så tit. Vi har simpelthen så mange minder sammen, vi har kendt hinanden i 14 år og vi har været i London sammen på sprogskole osv. Det er så rart at man nogle gange bare kan have en at snakke med om sine minder. Vi havde ligget i sengen hele dagen og set Pretty Little Liars og spist frugtsalat og så gik vi os en tur ned på stranden hvor vi sad på en badebro og snakkede.
Den længe lovet video er på vej, men jeg har lidt problemer med at overføre den til Youtube pga den er for lang, men den kommer snart.

//xoxo



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar